FREDAG :D

Wohooo, äntligen fredag!!!!!  Är super glad över att denna skolveckan är över, det har inte varit så bra förutom att jag fick MVG på mitt engelska prov...Idag hade vi ju som sagt Beep Test, det gick skit, vill inte ens nämna vad jag fick menmen sånt är livet...Jag får ta igen på våren när vi har det igen :) . Idag fick vi också reda på att vår tillfälliga klassföreståndare troligen inte kommer de närmaste 2 veckor p.g.a någon anledning, ingen vet. Och jag som skulle ha utvecklingsamtal nästa vecka..jaa, nu slipper jag det :)  (Än så länge iaf) . Vi ska ha en vikarie som är knäpp! Om man får använda det ordet..han sa också att han skulle sätta betyg på oss! USCH, det hoppas jag verkligen inte att han ska få göra. Han snackar bara om Partille Historia hela tiden, vi har inte ens någon användning för det!!!

Aja det var allt det uschiga :P

På kvällen dansade jag o Amalia chacha och samba! Det var jätte kul och så fick vi också reda på vad vi skulle ha på oss på scen..Vi ska ha svarta skor, svarta tights, vit lång skjorta, utsläppt och tuperat hår, rött band runt midjan, rött läppstift och gärna röda naglar :D ! Det ser jag verkligen fram emot men jag är också väldigt nervös..Och efter dansen satte jag och Amalia oss vid cafét och planerade våran idrottslektion som vi ska ha :) . Haha, och såklart ska vi ha DANS .

Ha en bra kväll, puss&krAm

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se