Bara en dag kvar /:

Hejsan! Äntligen har jag tid att skriva igen :) har varit med Louise i några dagar ju o sen åkte jag hem o slappade en dag =) . I fredags var jag med kompisar och firade Halloween :D vi klädde ut oss och gick en runda i området sen gick vi in och kollade på skräckfilm, The Grudge 2 .. Den var faktiskt ganska bra, trodde inte det för ettan var skit dålig..Och på lördagen var jag i stan o shoppade med mamma men tyvärr blev det inte så mycket inköp, tiden gick så snabbt så jag hann bara köpa en jätte fin huvtröja :) . På kvällen åkte vi till mormor o firade en liten sen födelsedag för min morbror Kim o så hade min kusin kommit o hälsat på från Mora :) . Vi var där typ hela natten o när jag kom hem somnade jag typ direkt :P . Idag har jag också bara slappat hemma, det är ju trots allt sista dan på lovet :( . Imorn är det då dags för skolan igen! Har spanska prov på fredag men jag glömde böckerna så jag har tyvärr inte pluggat, det känns inte så bra /; .

Aja, men nu ska jag ta en frukt o sen lägga mig, ha det bra allihopa!

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se