ÄNTLIGEN ÖVER!

Ojsan, det var längesen jag skrev /: .  Asså egentligen har jag fått lite tid över att göra något annat än plugg men jag har typ inte orkat, fast nu ska jag skärpa mig och skriva minst varannan dag :) . Jaapp, nu är det äntligen över, menar alla prov, läxförhör och sånt. :) . Hade biologiprov idag men det gick tyvärr inte så bra, jag började typ plugga igår.. Jag vet, det är inte det bästa man kan göra om man vill satsa på MVG men jag har verkligen inte haft tid för det! Aja, det var det!

Denna helgen ska jag gå på bio två gånger om det blir som planerat, på fredag ska jag först dansa, sen gå på "Twilight" med Pernilla och sedan sova över hos henne, det ska bli kul<3 På lördagen ska vi (jag och Pernilla) fira en liten sen födelsedag för Amalia som fyllde år förra veckan med bio, och det blir James Bond, den senaste..Har tyvärr glömt av namnet :O . Söndagen tänkte jag bara ta det lungt och slappa hemma :D

Ha det bra!!
Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se