AMALIA 14 ÅR ! <3

HEJHEJ!  Gick upp väldigt tidigt idag, vet inte varför..kände mig bara så pigg plötsligt. Sedan gick jag ut på promenad med Suki, efter det gick jag in och tog en varm dusch, ! Det är det bästa man kan göra på morgonen :D . Stog där inne i typ en halvtimme och sedan kollade jag efter något att äta till frukost/lunch, men tyvärr hittade jag inget så jag struntade i det. Fast efter en timme blev jag alldeles för hungrig så jag tog det som fanns och åt upp allt :) . ÄLSKAR MAT, SÅ ALLA VET . 

GRATTIS AMALIA, !!! :D<3 . Idag är det den 15 november och det är Amalias födelsedag :) . På kvällen ska jag  hem till henne på tjejmiddag eller vad man nu ska kalla det. Det ska bli skoj, längtar redan!!

Men nu ska jag göra iordning mig, ha det bra!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se