6/11-08

Halllu!!!
Idag har det varit en hyfsad bra dag, hade prov i spanska och blev faktiskt lite förvånad att det gick så bra för mig.. eller svarade iallafall på alla frågor :) . Lite senare fick vi tillbaka våran engelska prov o jag fick MVG, det är typ första gången jag får det. Näst sista lektionen hade vi musik och vi skulle spela upp var och en för vår lärare, gitarr och man fick välja vilken låt som helst..jag själv tyckte att det gick ganska bra men jag fick bara ett G /: .

Är faktiskt väldigt glad över att denna veckan snart är slut /: . Har pluggat typ varenda dag och jag känner mig helt slut.. Igår på idrotten, vrickade jag typ foten men jag gick på danslektionen ändå, det var inte så smart för nu har jag så ont att jag inte kan gå normalt så jag var tvungen att hoppa över idrotten idag..faktiskt inte bara för min skull, jag och min kompis Amalia har ju dans imorn och den vill jag verkligen inte missa!! :/ . Imorgon har vi matte, sv och so läxa fast tyvärr så glömde jag de papprerna i skolan, hehe. Men jag bryr mig inte om de längre, orkar inte skolan mer!!!!  Men en sak oroar jag mig fortfarande för; ska ha Beep Test imon!! Usch, och min fot gör fortfarande ont, vet faktiskt inte om jag kan vara med, men jag ska göra mitt bästa iallafall :)


Aja, nu ska jag dra mig och kolla på TV,

Ha det bra!!


En bild på världens sötaste hund<3


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se