Torsdag

Hejsan! Tyvärr så har jag inte haft tid att skriva de närmaste dagarna på grund av de sista proverna vi ska ha innan jullovet..fast nu är det över !!! I onsdags hade vi kemiprov och det gick sådär men jag vet att jag inte kan få MVG i det ämnet så...och idag hade jag musikprov och jag blev så himla arg! Förra veckan skulle vi skriva en utvädering om hela terminen och vad man tyckte att man själv skulle ha för betyg och idag gick jag fram till vår lärare och sa att nu när jag tänkte efter tycker jag att jag skrivit fel på det pappret och ville ändra men nej det fick jag inte! Asså hon gillar verkligen inte mig och så favoriserar hon elever i vår klass, så himla irriterande! Och saken gjorde det inte bättre att när jag gjort klart musikprovet och de sista minutrarna satt jag där och suddade mina svar och skrev annat istället och sedan visade det sig att allt jag skrivit från början var rätt!! Jag är så himla arg på mig själv och på henne! Det var allt det dåliga..Det som är bra är att Suki fyller år imon, jag tränade aerobics idag med Amalia och det var jätte skoj, ska vara med Kajsa och några till imon, shoppa i helgen, ledigt på måndag och det är  bara en vecka kvar till jullovet :D !

Hahahah, det här tycker jag är roligt:
Det var två bagare och en smet
eller
Det var två myror och en stack

haha, jag vet, dålig humor men ändå! Aja, ha det bra, puss&kram


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se