Sista riktiga skoldagen idag

Hallu! Idag var det den sista riktiga skoldagen och det är så skönt! Fast på lektionerna gjorde vi inte så mycket, vi fick mest slappa :D . Sedan hade vi spanska i 10 minuter och sen fick vi sluta, det var bäst! Efter skolan var jag med Matilda och vi hade skoj, hehe. Jag hjälpte henne att slå in hennes julklappar och sedan satte vi oss framför datorn en stund, när jag skulle hem tog jag bussen för det var så mörkt och kallt ute :P . Nu sitter jag här och nördar vid datorn en stund, eller jag håller faktiskt på att hitta lite fakta om immunförsvaret men det går inte så bra, fattar inte så mycket..Vi ska forska om det på biologin :) . Imorn ska vi ha städdag i skolan så vi får sluta klockan 12.30 det ska bli jätte grymt! Och efter skolan ska jag nog bara slappa, som vanligt  :P . Och på fredag slutar vi!!!!!! JULLOV

Endast 2,5 dagar kvar :D


Puss&Kram


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se