Om en dag,,

Hej, om en dag kommer två av mina vänner att förändras utseendemässit (stavning) . Det ska bli skoj! Tyvärr kan jag inte berätts hur eller vad de ska göra..men kanske någon annan dag :) . Idag har det inte hänt något speciellt, skola som vanligt bara och så körde vi djungelfotboll på idrotten och det var jätte skoj! Hm, vet inte vad jag ska skriva :P.  Joo, just det! Imorn och på lördag ska jag shoppa julklappar :D. Det ska bli jätte kul!!!! kanske med Matilda annars Pernilla<3 .

Nu är det femton dagar kvar till jullovet och endast ett prov kvar, och det är Kemi som jag tycker är det typ svåraste ämnet...Men jag ska klara det! Fick också tillbaka engelska läsförståelse idag och jag fick bara ett VG , lite besviken på mig själv..menmen jag får kämpa mer till nästa gång! :) . På jullovet ska jag träffa mina kusinerna uppe i Dalarna och åka skidor som jag älskar! (L) .

8 DAGAR KVAR TILLS SUKI FYLLER 2 ÅR (L)



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se