Nyårsafton :D

Hejsan! Egentligen skulle jag inte blogga idag men jag hade inget att göra så visst, :) . Dagen började med att min hund väckte mig, hon låg under sängen i min låda och gnällde, jag tror hon drömde någon läskig dröm :P . Sedan gick jag upp och gick och kollade på Jackie, det är hamstern mamma och Martin köpte igår :D . Den är jätte söt men fortfarande tjock för att bara vara 7 veckor och idag får man leka och bära upp den och det gjorde jag med! :D . Den vägde typ inget, bilder kommer nedan..Sedan skulle någon komma för att kolla på våra soffor, mamma ska nämligen sälja de och köpa en tygsoffa istället :D . Jag säger bara, YYEEEEESS, äntligen har hon fattat att vi faktiskt behöver en ny soffa och en ny tv med, men det ska pappa köpa.. =) . snart hoppas jag! Haha, och nu sitter jag här och kollar på "Sydney White" det är en jätte bra film med Amanda Bynes, hon är riktigt grym! På kvällen ska vi åka hem till kusinerna och fira nyår där :D . Aja, ha en bra nyårsafton!!!


Puss&Kram

Jackie på bilden(L)
  

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se