Noo rubrik..

Halloj! Dagen började då med att jag nästan försov mig :O , när väckarklockan ringde hade jag bara lust att kasta bort den och sedan bara somna om men det gjorde jag tyvärr inte :P ...Haha, jag tror inte ens jag skulle vågat. Dagens första lektion var matte och vi hade matteprov och det gick inte alls bra, sedan hade vi idrott och vi körde "dodgeball" , det var jätte skoj! :) . Efter lunchen fick vi tillbaka vårat biologiprov och jag trodde verkligen att jag som högst skulle få ett G men jag fick faktiskt VG, jätte glad för det! Jag ville ju helst ha MVG då men jag visste att jag inte skulle få det, biologi är inte mitt bästa ämne...Aja, nu sitter jag här och skriver, lite senare ska jag plugga lite och spela piano...

Idag gjorde jag också min julklappslista, där står det alla jag ska köpa julklappar till :D

Ha det bra! Pussokram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se