LUCIA

Japp, idag är det den trettonde december, en lördag och det firar vi med Lucia. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om det men det är ju ändå lite kul att se vem som blir Göteborgs lucia och Partilles, men jag vet inte var man kollar nånstans :S . Igår var det den tolfte och äntligen är min hund 2 år :D . Det firade vi med en mousse tårta som såklart vi bara fick äta, hon fick godis och ett nytt halsband som present av familjen och så tog vi massa kort...(Bilder kanske kommer senare) Just det, igår var jag en stund med Kajsa på kvällen och hon skulle på gudstjänst för hon ska bli komfirmerad (stavning) och Cindy kunde inte så jag följde med istället..Det var ganska tråkigt när han snackade om gud och det för jag tror inte på honom..Men jag satt och spelade mobilspel hela den tiden så det gick väl bra ändå Efter det var vi en stund med kompisarna där och sedan åkte vi hem igen :). Idag klippte jag mig, alltså håret..jag blev ganska nöjd men nu kom jag på att jag egentligen inte vill ha uppklippt hår fast nu är det försent, får vänta tills det växer ut igen...Sen kom Kajsa och Pernilla till frisörsalongen och vi åkte tillsammans hem. Snart ska vi ha en lite tidigare julklappskväll, för min brorsa ska åka tidigare än oss till Dalarna och därför hinner vi ej byta nästa vecka...

Förresten, Kevin vann idol igår :) . Jag hejade på Alice men jag visste ändå att Kevin skulle vinna, han är rätt bra också!


Puss&Kram 

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se