Liseberg

Hello! Dagen började med att jag vaknade av att min mobil lät, det var Pernilla som smsade mig och hon var jätte glad! Tyvärr kan jag inte säga varför just nu men kanske någon annan gång..Sedan gick jag ut med hunden och nu sitter jag här och väntar på att frukosten ska bli klar :) . Lite senare idag ska jag åka till Liseberg med Louise och hennes familj och Tiffany! Det ska bli jätte skoj, det var så längesen jag såg henne.. :) . Och jag kom på att jag glömt köpa julklapp till henne :( . Men aja ska gå och fixa iordning mig nu.. 

I fredags sov jag och Kajsa över hos Pernilla, först bytte vi julklappar och jag fick massa fina saker, ett stort tack till er två! :D . Sedan tonade vi håret på Pernilla fast hon tyckte det blev för mörkt men jag tyckte att det blev jätte fint! Efter det åkte vi upp till Björndammen och träffade några kompisar och det var väl skoj :) . Sedan åkte vi hem och satt och snackade en stund om allt&inget sen lade vi oss :) ...


Ha en bra dag!

Puss&Kram


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se