FRÅN GAMMAL TILL NY

Hejsan, det var väldigt längesen känns det som! Jag har nämligen varit uppe i Dalarna i en vecka så jag har inte kunnat blogga men nu ska jag börja med det igen :) . Jag har massor att berätta men nu när jag sitter här har jag glömt bort det mesta  :P . Aja, ialla fall idag har jag varit med Kajsa väldigt mycket:D Asså jag är jätte glad över att vi har blivit så bra kompisar igen, vi var bästisar typ från 1-3 men sedan gled vi isär och nu är vi kompisar :D:D . Jätte GLAD :D . Jag, Kajsa och Krale åkte ner till Sävedalen för att överraska Pernilla, hon skulle klippa sig, (det blev jätte fint!) sedan gick vi hem till henne och såg på Transformers den är väldigt bra men jag fattar inte så mycket ändå :P . Sedan gick jag hem och satt vi datorn en stund och plötsligt ringde Kajsa och sa att hon ville färga sitt hår och då åkte vi in till Allum igen och där träffade vi Krale också. Vi gick runt lite på Allum men det var tråkigt så vi gick upp till Gården och där träffade vi lite nytt folk, faktiskt riktigt trevligt att skaffa nya vänner :D . Och just det, idag åkte min mamma och brorsa och köpte en hamster som min kusin Emil ska få imorgon som en sen julklapp :D . Den är jätte söt men jag fick inte leka med den för mamma sa att de i djuraffären sa att man inte fick röra hamstern första dan för då kunde den dö :S . Fattar inte varför men så är det, men imorgon får jag leka med den :D:D .

MORA:
Jaa, i en hel vecka har jag varit uppe i Mora, det var riktigt mysigt men väldigt KALLT! I hela Sverige var det som kallast i Mora, det var -15 C när vi åkte därifrån...Fast ändå åkte vi skidor två dagar i Orsa Grönklitt! Det var jätte skoj, jag älskar nämligen att åka skidor!!! Jag ville egentligen åka snowboard men jag vågade inte pröva eftersom vi bara skulle åka i två dagar så jag valde slalomskidor och faktiskt så ramlade jag inte alls många gånger, stolt :D . I julklapp fick jag massa saker, det kan jag skriva om lite längre ner. Men nu orkar jag inte skriva mer om denna veckan :P . Eller jo, en grej! Jag har fått en kusin som föddes den 5 December och hon heter Erica, jätte söt är hon! Men väldigt liten fortfarande, men jag gillar tyvärr inte det namnet hon ska heta, alltså det är inget fel på erica men det passar bara inte henne....

Julklappar som jag fick:
Pengar
Underkläder
Tröja
Kofta
Byxor
Kjol
Mössa
Vantar
Halsduk
Skor
Väska
Örhängen
Halsband
Armband
Ansiktsmasker
Mysiga tofflor
Fransk Manikyr
Skidjacka
Skidbyxor
Skidhandskar
Smink
GODIS :D
och nått mer var det men jag kommer inte ihåg:P

Puss&Kram,

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se