fortfarande ingen snö..

Jahopp, då är det snart lov, endast 1 dag och några timmar kvar. Det är dåligt väder som vanligt här och det är jätte kallt! Jag skulle kunna leva med om det både var kallt och det fanns snö men nu är det bara kyla här så jag stannar gärna hemma hela dagarna.. (Förutom när jag ska ut med hunden och skolan)  Det är ju inget mer dans denna terminen så jag sitter bara hemma och spelar piano, datorn, äter, kollar på TV och sover. Haha, jag vet. Typ "inget liv" .  Aja, men idag var det då städdag i skolan och det gick suveränt! Jag behövde inte städa så mycket för mitt skåp är fint som alltid :P . Aa, just det, imorse skulle Mia (engelska läraren) berätta för oss vilken grupp som vann musiktävlingen och hon tyckte att vår och en annan grupp hade skrivit bäst men hon tyckte ändå alla var duktiga så hela klassen fick dela på priset. Det var en stor påse skumtomtar och en Marabou, choklad kaka :D . Mums, men tyvärr kan jag ju inte äta så mycket choklad så jag gav bort den. Men skumtomten åt jag upp direkt :P. Efter engelskan skulle vi ha SO men Janne var inte i skolan så vi fick håltimma, senare hade vi spanska och vi fick sjunga och dansa, fast inga ville typ...Sen var det utvädering och efter det slutade vi, klockan 12.30 värsta grymt! När jag kom hem gick jag ut med hunden och sedan har jag suttit framför datorn tills nu, hehhe...Aja, ska göra lite annat nu!

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se