Besviken på mig själv

Hejsan! Idag var det då julavslutning och dagen började med att jag vaknade 1h tidigare och gjorde iordning mig, åt en banan och gick sedan ut med Suki. När jag kom till skolan skulle vi gå till aulan och lyssna på rektorns jultal och några elever som skulle sjunga. En av de var Matilda som skulle sjunga "Last Christmas" med Cajsa och de var jätte grymma! Trummisen Amalia som spelade med de var också grym!!! Efter det gick vi tillbaka til klassrummen och fick våra första betyg! Jag blev inte alls nöjd med de... :( . Och sedan fick vi också reda på att vi skulle ha ett nytt schema och nya läraren, verkligen rörigt! När jag kom hem åt jag lite lunch och sedan gick jag ner till Louise för att lämna julklappar till henne och så fick jag också av henne :) . En rouge, kajal penna och ett nagellack :D . Riktigt fint! Nu ska jag duscha, dammsuga om jag hinner och sedan packa väskan, ska sova över hos Pernilla med Kajsa och så ska vi byta julklappar! Ser verkligen fram emot det :D !

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se