2:advent

Hejsan! Idag är det andra advent och det betyder också att det är ca 2-3 veckor kvar till julafton! :D .Jag längtar redan, inte bara på presenterna utan också skidbackarna!!! Aja, men iallafall det är söndag och en slappardag, jag har bara varit hemma hela dagen. suttit vid datorn. ätit, gått ut med hunden, kollat tv och sedan datorn igen..Haha, noo life :P . Har faktiskt inga läxor förutom piano som jag ska öva på lite senare hoppas jag :) . Denna veckan har gått väldigt snabbt och i fredags färgade/tonade mina kompisar sitt hår och resultatet blev ganska bra, för Pernilla blev den perfekt, fast hon vill ha en lite mörkare färg så vi ska tona om hennes hår om 2 veckor tror jag, Men för Kajsa blev det lite konstigt, hon skulle också egentligen tona sitt hår men hon råkade köpa permanent färg fast det gjorde inte så mycket, iallafall hon skulle färga sitt hår blondare och resultatet blev mörkare :S . Fattar fortfarande inte varför men så blev det..


Ha det bra! Puss&Kram.. 

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se