Skönhet

Felicia tvingade mig att börja skriva skönhetstips på hennes blogg varje fredag. Detta var mitt första inlägg.

Rubrik: For your information, is Pauline here!

Hej på er Felicias bloggläsare (?), det är Pauline här.

Felicia är min superfina twin och det är för hennes skull jag skriver här. Hon vill att jag ska dela med mig av enligt henne "mina skönhetstips" här och såklart ställer jag upp. Eller ja, hon fick övertala mig.

Men ni måste veta en sak och det är att jag absolut inte är något proffs. Så ni kan vara beredda på att allt jag skriver kanske inte är helt korrekt. Jag har heller inte gått i någon kurs eller så utan jag tycker bara det är roligt att läsa om skönhet, hudvård och hälsa. All min kunskap kommer från tidningar jag läst, bloggar jag läser och från makeup gurus på Youtube. Jag har alltså inte kommit på dessa själv utan ni har säkert hört talas om mycket av det jag kommer att skriva om.

Jag själv kommer att skriva inläggen (för Felicia tvingar mig) och det kommer att komma upp ett inlägg per vecka. Närmare bestämt på fredagar (min favoritdag) men denna veckan får ni inget tips, hahah. Detta kommer jag köra med från och med nästa vecka, ville bara meddela er om detta.

Okej, innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara säga detta igen. Förvänta er alltså inga proffsiga inlägg med jättegrymma tips, utan jag vill bara dela med mig utav det jag lärt mig.

P.S. Och var ärliga, om ni tycker att dessa inlägg suger så säg det ;) .

Aja, nu har jag inget mer att säga, ska fortsätta med tårtbakningen nu!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se