21 januari (lite efter, men grattis Amy!)

Amys födelsedag, wihooo♥

Fest som sagt, efter skolan åkte jag och Felicia hem till henne, där chillade vi lite, fick skjuts ner till godisaffären och köpte godis, åt tacos och sedan fixade vi iordning oss inför festen. Vid sex tiden skjutsade hennes mamma oss till Ranneberga centrum och Mikael kom och mötte oss. Han gav oss en konstig vägbeskrivning och bar sig hemåt för att fixa sig. Vi mötte också upp Amys kompis Mommo och gick till lokalen. Där hjälpte vi till att duka, blåsa upp ballonger osv. Jag och Felicia hann inte fixa oss helt, så hon hjälpte mig att locka håret och jag satte på lösögonfransar och fixade till makeupen. Sedan kom det fler och fler folk och till slut satte festen igång. Orkar inte gå in på detaljer, men hade kul i alla fall.

Här kommer lite bilder snodda från Felicias blogg och Amys facebook.

Innan partyt drog igång




















I väntan på att alla skulle komma..




Amy ville inte vänta mer♥

Under partyt


Tårta


Fina Felicia♥

Japp, orkar inte lägga upp fler bilder. Men ja, grattis en gång till på sjuttonårs dagen Amy♥



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se