ingen baby

Idag var jag och mamma med Suki på ultraljud. Precis innan nyår lämnade vi Suki hos hennes uppfödare och hämtade henne den 1 januari. Hon parades med en av hennes renrasiga yorkshire terrier, om jag får säga så är Suki mycket sötare, hih.

Så idag har det gått 47 dagar och vi tänkte kolla upp om hon verkligen är dräktig och om hon är det, med hur många i så fall. Tyvärr fick vi dåliga besked, hon är inte dräktig.

Det är inte första gången vi har parat henne, förra gången gick heller inte bra. Den människan vi lämnade henne hos var inte pålitlig och hon betedde sig väldigt konstigt. Detta hände för över ett år sedan, jag kommer ihåg att jag skrev om det men väldigt hemlighetsfullt. Nått i stilen med "vi skriver mer om detta senare" .

Detta var väldigt tråkigt men jag hade aldrig några förhoppningar på att hon skulle vara gravid så det sårade inte lika mycket. Men det känns ändå väldigt tråkigt, detta var hennes sista chans till att bli dräktig. Hon börjar bli för gammal för det, nu är hon redan över 4år.

Jag ville verkligen att Suki skulle få valpar så hennes arv kan föras vidare. Suki är verkligen speciell på alla sätt, hon är inte som alla andra hundar. Jag ville verkligen att hon skulle få ungar så att de kunde ärva deras mammas fina egenskaper kan föras vidare till de. Tyvärr kommer aldrig detta att hända..

varför, varför är det alltid jag som ska ha sån otur.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se