13 feb 2011

Min 17års dag!

Tänk att det bara är ett år kvar tills jag fyller 18, tills jag blir myndig, tills jag blir vuxen.

Denna dagen spenderades med mina underbara vänner, Emelie, Felicia, Emelie & Amy♥. Middag hemma hos mig + tjejsnack, god efterrätt och en prinsessas dagbok 2 som gick på tv.

Det blev sushi till förrätt, thaikyckling gryta med ris till huvudrätt och egen marängswiss till efterrätt :) .

Mumma, fick fina presenter och jag hade super trevligt.

Dagen innan firades min födelsedag i förväg med Louise och hennes familj och Emelie och de. Det blev kinesisk fondu och två tårtor till efterrätt. Super mysigt var det och jag fick massa presenter + pengar. Glad tjej! Sedan sov Louise över och hon hjälpte mig att städa mitt skrivbord, hih♥

Just nu ligger jag i min säng med Suki och tittar på 90210. Felicia gick för en stund sedan, hon sov över här. Igår var vi och ett gäng hemma hos Amy och chilla, trevligttrevligt.

Nu vill Suki gå ut, byebye!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se