11 feb (sista dagen innan sportlovet)

Äntligen. Nu är alla jobbiga saker med skolan över (för tillfället), jag känner mig verkligen jättelättad. Sportlovet har börjat och jag ska njuta av varenda sekund. Det är en säker punkt.


Idag hade jag prov i religion, det största provet hittills. Jag vet inte om det gick bra, men nu är det över i alla fall. Efter skolan blev det en sväng på stan med Felicia och Emelie. Sen blev det dags för bio, denna gången Burlesque, grym film med Christina Aquilera. Vi köpte också med oss Ben&Jerrys till bion, mumsigt gott men jag mådde dåligt efter 1/4 av det :/  . Åt i alla fall "half baked" för första gången =) .

Jag kom hem för en stund sedan och när jag precis kom innanför dörren ringer Amy och ville att vi skulle träffas. Dock orkade varken jag eller Felicia gå ut igen p.g.a för trött (efter en tung skolvecka) och det stormiga vädret. Istället sitter jag här med färg i håret, wiiieee :)

P.S Imorgon blir det födelsedagsfirandet för mig med mina släktingar. På söndag är det min riktiga födelsedag och den ska jag fira med mina fina vänner, wohoo.

Nu ska jag fortsätta städa rummet och njuta av att det är sportlov.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se